Prosper

Projekt:

folder promocyjny dla akcji 3x15

Cele marketingowe:

  • Mocniejsze związanie z marką starych i pozyskanie nowych odbiorców firmy
  • Przekonanie odbiorców do skorzystania z promocji

Cele biznesowe:

  • zwiększenie sprzedaży w okresie promocyjnym

Rozwiązanie:

Po zapoznaniu się z innymi materiałami firmy zaprojektowaliśmy indywidualne logo „15–lecie Prosper”, które używane było na okładkach folderów dotyczących ofert jubileuszowej. Szeryfowane litery, imitujące metalowy odlew na wstępie już sugerują uroczystą i niepowtarzalną okazję. By wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i zachęcić go do wczytania się w treść folderu, zrezygnowaliśmy z umieszczania na okładce jakichkolwiek innych informacji, pozostawiając tylko enigmatyczny napis 3x15 — symbol jubileuszowej promocji. Projektując wnętrze folderu postawiliśmy na jasność i czytelność przekazu oraz spójność z dotychczasowym wizerunkiem firmy, darzonej zaufaniem konsumentów.

Projekt:

Apteka przestrzenna

Cele marketingowe:

  • zaprezentowanie aptekarzom korzyści płynących z przynależności do grona Aptek Dobrych Cen

Cele biznesowe:

  • nawiązanie współpracy z szerszym gronem odbiorców

Rozwiązanie:

Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie zarazem proste i efektowne — przestrzenną wizualizację przykładowej Apteki Dobrych Cen. Zaskoczenie odbiorcy po otworzeniu folderu sprawia, że zamieszczone w sąsiedztwie makiety informacje mocniej zapadną mu w pamięć. Przestrzenny model już na pierwszy rzut oka pozwala wyobrazić sobie jak zmieni się wygląd placówki po nawiązaniu współpracy z firmą Prosper. Zarówno wygląd zobrazowanej apteki jak i towarzyszące mu wyniki badań marketingowych jasno informują czytelnika o korzyściach, jakie może odnieść dołączywszy do ADC. Zabawna i niespotykana forma reklamy buduje pozytywny wizerunek marki ADC i zachęca potencjalnego odbiorcę do nawiązania współpracy.

Projekt:

obsługa graficzna targów Forum Medicamentum

Cele marketingowe:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki Prosper
  • zwiększenie sprzedaży hurtowej leków podczas targów

Cele biznesowe:

  • nawiązanie ściślejszej współpracy ze stałymi klientami i dotarcie do nowych odbiorców

Rozwiązanie:

Pierwszym naszym krokiem w tworzeniu oprawy graficznej targów było zaprojektowanie atrakcyjnego wizualnie elementu, który przeplatałby się we wszystkich przygotowanych na użytek Forum Medicamentum materiałach. Zdecydowaliśmy się na abstrakcyjną, nawiązującą do kształtu logo targów kompozycję, utrzymaną w futurystycznej stylistyce. Stała się ona motywem spajającym wszystkie zaprojektowane na tę okazję materiały — pojawia się na okładkach folderów, zaproszeniach, plakatach i banerach, jak również zdobi stoisko firmy Prosper.

Kartki okolicznościowe

Aby odróżnić pocztówki od innych licznie oferowanych na rynku zdecydowaliśmy się na rozwiązania nietypowe — ażurowe wycięcia, podklejanie kalką czy tłoczenia. Staraliśmy się też zawsze łączyć prostą, nieprzeładowaną formę kartki z odrobiną humoru, zabawnym, niespodziewanym elementem, który wprawi odbiorcę w dobry nastrój.

Projekt:

car branding

Cele marketingowe:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki

Rozwiązanie:

Samochody dostawcze firmy Prosper zostały przez nas oklejone zgodnie z kolorystyką firmy. Elementami rzucającymi się w oczy już przy pierwszym spojrzeniu są przede wszystkim loga Prosper i Apteki Dobrych Cen. W efekcie samochody firmy Prosper są nie do przeoczenia w ruchu ulicznym, dzięki czemu stale budują świadomość marki.